Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Rubrik saknas

Av Nathalie - 20 februari 2014 12:43

Jag är ganska värdelös på att komma på något att skriva om här haha..

Illa..

Letar lite idéer på Mandas blogg men jösses, jag vill oxå vara en tokig 16-åring igen så man kan få ur sig vad som helst.

Men rolig quiz du hade, Mandis!

Vann jag?

Öh förresten, vad får den som har flest rätt?


Haft problem med magen nu ett par dagar, kan typ bara få ner bröd och filmmjölk så får väl bli ett besök på VC imorgon om det inte är bättre. De känner ju igen mig sen förr på det stället kan jag lova. Är det inte magen så är det ryggen eller knäna, annars konstant migrän eller varför inte sjukt ont i varje muskel i kroppen.

Jättekul att ha en sjukdom som heter Fibromyalgi vilket gör att smärta i muskler och leder flyttar runt en hel del.

Inget skoj alls så jag önskar ingen den sjukdomen.


Men jaha vad står på schemat denna snöiga februari-dag?

Jovars ska väl ut till hästarna och låta Caprice få springa av sig ordentligt med Trixie och Samantha.

Tyvärr blir hans motion lidande ibland på grund av mina mindre besvär men han håller alltid humöret på topp och även om han är rastlös så hittar han inte på massa ofog så som allmäna bus, utan han ligger och tuggar på sina märgben istället.

Hittade en valpbild på yrvädret =) ''


 


Och så här ser han ut som vuxen

 

Ja det är mamma som försöker få ordning på nått efter en cykeltur ;)


Nej det var nog allt för idag tror jag.. Håll till godo.



 
 
Manda

Manda

20 februari 2014 13:11

Aaaaw va fin han är =) Hehe ni är så välkomna så.

Hm du har bäst resultat hittills trots frågetecknen! ;)

Krya på dig! Kramiz. P.S Vaddå halvtokig????

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Nathalie

20 februari 2014 13:12

Tack tack =)

Hahaha YES!

Tackar för det, haha jaaa heltokig då, u name it!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 5 april 2014 23:22

Äntligen lugnt och skönt nu, bara tvn som står på med låg volym. Åh vad härligt!   Varit fullt av liv då mormor bjudit hela släkten på kalas för att fira sin 86 årsdag. Inte fick vi hjälpa till med något direkt! Haha det är liv i gumman. Härli...

Av Nathalie - 22 mars 2014 22:52

Jaha just ja, blogga med. Haha det händer sjukt mycket just nu ändå vet jag inte riktigt vad jag ska berätta om.   Ja, Caitlin. Det är en kille med i bilden. Men vi tar det lugnt och stadigt. Inget förhastat alls. Känner mig lite kluven om de...

Av Nathalie - 4 februari 2014 12:27

  Är det bara jag som tycker att veckorna springer fram? Redan februari... Känns som att det var förra veckan man hade fullt upp med allt julfirande och alla bestyr där till.   Jahaja... kom nyss hem efter några timmar på skolan.   Ida...

Av Nathalie - 31 januari 2014 11:22

Min lediga dag!  Bakat kladdkaka och mumsat på. Så har varit ute och lekt med min systerdotter och Caprice nu på förmiddagen och snart ska vi åka till stallet.   Haha Leanne är helt underbar, endast 8 år gammal och givetvis så ska hon rida ...

Av Nathalie - 30 januari 2014 11:53

Finns verkligen inget bättre än att komma hem till en jätteglad hund. Att se hans lycka gör att alla mina sorger och problem försvinner =)   Gick bra att jobba idag med haha. Så nu lite lunch och sedan iväg till stallet. Ikväll blir det...

Presentation

Andra bloggerier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards