Alla inlägg under mars 2014

Av Nathalie - 22 mars 2014 22:52

Jaha just ja, blogga med.

Haha det händer sjukt mycket just nu ändå vet jag inte riktigt vad jag ska berätta om.


Ja, Caitlin. Det är en kille med i bilden. Men vi tar det lugnt och stadigt. Inget förhastat alls. Känner mig lite kluven om det kanske är för tidigt för min del, men jag måste ju oxå gå vidare i livet. I vilket fall så är han helt underbar. Stabil på alla sätt och vis, mogen och snäll. Han vet hur man skämmer bort en kvinna kan jag lova.

Restaurangbesök, blombud, presenter och han har till och med följt med och shoppat. Dock lite övertalning krävdes haha.

Han har stort intresse i hundar, jobbar extra som tränare på kennelklubben. Haha lite pinsamt att se hans supertränade rottis och sen Caprice som lyssnar när han vill ;) Men jag fick beröm för Caprice, han tyckte att det var en fin  hund. :)

Ja jag kan berätta att han har barn. En dotter på 9 år ( Sanna ) som älskar hästar så gissa om både far och dotter blev glada när jag berättade om mina två drullar.


Så idag har vi spänt för Rille för vagnen och tagit en riktig familjetur ute i skogen med hundarna springandes lösa. Picknick och hela köret. Jag såg lyckan i Sannas ögon när hon fick köra Rille. Haha pappa får köpa ponny snart!


Var med en kompis igår och tittade på en häst. Ett varmblod såklart och det verkar som att Lina snart blir hästägare till ett 5-årigt sto ;) Jättefin var hon.


Åh dessa varmblod vad härliga de är. Saknar verkligen att jobba i travstall numera. Men det krävs otroligt mycket tid, och det har jag tyvärr inte. Men har ju min Rille =) Det räcker alla gånger.

Med Silver går det jättebra och så skönt att bara kunna glida runt på ett moln när han travar ;) Stor skillnad mot beniga och stötiga Rille haha. Men älskar dem båda exakt lika mycket.


Haha läste Amandas blogg. Älskar Kossa Mu- bilden   Haha så bra den var!

Ja, kossor är väl... trevliga djur antar jag. Aldrig umgåtts med några direkt haha.

Eller ja... Kanske... ;)


Nej det va nog allt för idag !

Kram


   

Presentation

Andra bloggerier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards