Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Äntligen Fredag!

Av Nathalie - 31 januari 2014 11:22

Min lediga dag! 

Bakat kladdkaka och mumsat på.

Så har varit ute och lekt med min systerdotter och Caprice nu på förmiddagen och snart ska vi åka till stallet.


Haha Leanne är helt underbar, endast 8 år gammal och givetvis så ska hon rida på Rille.

Försökt övertala henne om att Silver är lugnare och snällare men nej, störst är bäst.

Men hon är riktigt duktig faktiskt så jag rider Silver och har Rille i ett grimskaft men Leanne får kontrollera honom själv och min stora älg är riktigt skötsam när han har nån liten på ryggen <3


Ikväll blir det att gå på bio med några vänner.

Kommer inte ihåg vilken film bara men ser fram emot en god middag och nåt glas vin innan dess.

Nej Caitlin, det är INTE nån kille, så ge dig nu för även om det var det så hade jag inte sagt något innan jag är 100% säker.

Så du behöver inte tjata. =)


Kort inlägg idag men nu ska vi iväg och mysa i stallet,


Ha en trevlig helg nu!


 
 
Caitlin

Caitlin

31 januari 2014 14:53

Förr eller senare försäger du dig.
Jag ska kolla upp varenda Rottweilerägare här i trakten!
Jag VET att det är en karl...
Tss bio med vänner... Dra den om rödluvan också!

http://NotFadeAway.bloggplatsen.se

Nathalie

4 februari 2014 12:16

Haha gör du så gumman!
Lycka till =)

Haha vilken version vill du höra, har nåra på lager XD

 
Becca

Becca

31 januari 2014 20:35

haha YES! Du lyssnade på mig!!
Det var värt det eller hur?! Kladdkakan låg väll helt rätt i magen gissar jag?

Hum,låter helt lovande för en 8åring :D
Ja herregud,jag och Jocer kan slåss i evigheter osså kommer mina mindre kusiner och är en ängel med dom,grr!!
Vin?! Vad äre med alla människoR?! Vin är fan det äkligaste som finns och Öl,nej fyyyy fan! Ge mig en cider(Om ett par år) eller en cocacola TACK! Men men...

Hare götta :D (Gillar din blogg skit mycket!!)

http://www.beccasblogg-.bloggplatsen.se

Nathalie

4 februari 2014 12:26

Haha OHJA den satt fint :)

Jo hon är riktigt duktig faktiskt. Så stolt över henne.
Haha, ja samma här med Rille, nästan så att de bara gör det på pinkiv!

Ja du, cider är aldrig fel heller men ett glas vin till maten kan faktiskt smaka bra.
Eller så tycker jag det för att samla vuxenpoäng haha...

Tack, jag gillar din men. Vilken underbart vacker häst du har!

 
Manda

Manda

4 februari 2014 12:13

Syftet med en blogg är att den uppdateras ;)
Haha nej bara skojade!
Hur var bion?

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Nathalie

4 februari 2014 12:27

Just ja! Så vare ja... Bra att du påminde mig!
Haha knasfia!

Den var jättebra! Fast filmen var sådär..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 5 april 2014 23:22

Äntligen lugnt och skönt nu, bara tvn som står på med låg volym. Åh vad härligt!   Varit fullt av liv då mormor bjudit hela släkten på kalas för att fira sin 86 årsdag. Inte fick vi hjälpa till med något direkt! Haha det är liv i gumman. Härli...

Av Nathalie - 22 mars 2014 22:52

Jaha just ja, blogga med. Haha det händer sjukt mycket just nu ändå vet jag inte riktigt vad jag ska berätta om.   Ja, Caitlin. Det är en kille med i bilden. Men vi tar det lugnt och stadigt. Inget förhastat alls. Känner mig lite kluven om de...

Av Nathalie - 20 februari 2014 12:43

Jag är ganska värdelös på att komma på något att skriva om här haha.. Illa.. Letar lite idéer på Mandas blogg men jösses, jag vill oxå vara en tokig 16-åring igen så man kan få ur sig vad som helst. Men rolig quiz du hade, Mandis! Vann jag...

Av Nathalie - 4 februari 2014 12:27

  Är det bara jag som tycker att veckorna springer fram? Redan februari... Känns som att det var förra veckan man hade fullt upp med allt julfirande och alla bestyr där till.   Jahaja... kom nyss hem efter några timmar på skolan.   Ida...

Av Nathalie - 30 januari 2014 11:53

Finns verkligen inget bättre än att komma hem till en jätteglad hund. Att se hans lycka gör att alla mina sorger och problem försvinner =)   Gick bra att jobba idag med haha. Så nu lite lunch och sedan iväg till stallet. Ikväll blir det...

Presentation

Andra bloggerier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards