Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Jobb, Jobb, Jobb

Av Nathalie - 29 januari 2014 17:36

Har jobbat sen 05.00 imorse så nu är man ganska seg i kroppen.

Huvudet ska vi inte tala om.

Stressat runt som en duracellkanin här och sysslat med Allt på samma gång.


Så nu ska man snart till stallet och kolla till mina "små" pojkar.

Tänkte bara äta innan och sitta ner 10 minuter haha.


Tack till Sabina som varit här och tagit hand om Caprice hela dagen =) Du är guld värd vettu!

Såna här dagar skäms man som djurägare nästan när man måste ordna "barnvakt" åt dem på grund av att jag inte kan ta med hunden på jobbet.

Har funderat på att bli en s.k vårdhundsförare.

Men har inte kommit så mycket längre än att tanken slagit mig.


Imorgon blir det några timmar på skolan och sen ska Caprice och jag gå på playdate.

Hans nya kompis är en jättego Rottweiler som heter Wille och de kommer så bra överens så vi försöker träffas 1-2 ggr i veckan så hundarna får sitt sociala.


Kort inlägg i dag men nu slänga i sig lite käk och sedan iväg igen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 5 april 2014 23:22

Äntligen lugnt och skönt nu, bara tvn som står på med låg volym. Åh vad härligt!   Varit fullt av liv då mormor bjudit hela släkten på kalas för att fira sin 86 årsdag. Inte fick vi hjälpa till med något direkt! Haha det är liv i gumman. Härli...

Av Nathalie - 22 mars 2014 22:52

Jaha just ja, blogga med. Haha det händer sjukt mycket just nu ändå vet jag inte riktigt vad jag ska berätta om.   Ja, Caitlin. Det är en kille med i bilden. Men vi tar det lugnt och stadigt. Inget förhastat alls. Känner mig lite kluven om de...

Av Nathalie - 20 februari 2014 12:43

Jag är ganska värdelös på att komma på något att skriva om här haha.. Illa.. Letar lite idéer på Mandas blogg men jösses, jag vill oxå vara en tokig 16-åring igen så man kan få ur sig vad som helst. Men rolig quiz du hade, Mandis! Vann jag...

Av Nathalie - 4 februari 2014 12:27

  Är det bara jag som tycker att veckorna springer fram? Redan februari... Känns som att det var förra veckan man hade fullt upp med allt julfirande och alla bestyr där till.   Jahaja... kom nyss hem efter några timmar på skolan.   Ida...

Av Nathalie - 31 januari 2014 11:22

Min lediga dag!  Bakat kladdkaka och mumsat på. Så har varit ute och lekt med min systerdotter och Caprice nu på förmiddagen och snart ska vi åka till stallet.   Haha Leanne är helt underbar, endast 8 år gammal och givetvis så ska hon rida ...

Presentation

Andra bloggerier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards