Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Nathalie - 30 januari 2014 11:53

Finns verkligen inget bättre än att komma hem till en jätteglad hund.

Att se hans lycka gör att alla mina sorger och problem försvinner =)


Gick bra att jobba idag med haha.

Så nu lite lunch och sedan iväg till stallet.

Ikväll blir det ju att styra upp Caprice´s playdate så tänkte hinna med hästarna innan dess.

Caitlin smsade och sa att det kommit en massa snö men att de plogat vägen i alla fall.

Skönt det kan jag lova.


Ja, jag är inte så bra på att blogga... haha vad ska man skriva om?

Längtar till helgen i alla fall.

Då ska vi ha en riktig tjejkväll med middag och utgång, jag och girlsen.

Kan ju sluta hur som helst ^^

 

Jag umgås inte så mycket med Caitlin och grabbarna längre, lite synd men allt förändrades när Danny försvann.

Man försöker att gå vidare men det är svårt.

Det är helt enkelt inte samma sak utan honom.

Helt ofattbart.

Varför just Danny och varför just då?

Sen vet jag att i det gänget finns det många sår att läka, det kommer det att göra för de har varandra och är tightare än någonsin vilket gör mig glad.

Men sådant tar tid.


Sen ser jag mig inte direkt som någon raggare heller.

Visst kan jag lyssna på musiken och åka med ibland men en kväll med tjejerna lockar faktiskt mer.

Har inte så mycket gemensamt med den kulturen om sanningen ska fram =)


Hm, vad ska vi hitta på till lunch idag?

Får ta en check i kylen nu..


Ha det gott alla där ute.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Andra bloggerier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards